09361263005 info@iranstu.com تایم کاری : 24 ساعت تهران ، ولیعصر

پاورپوینت قطعه کامپیوتریjoystick

سرفصل های پاورپوینت قطعه کامپیوتریjoystick

پاورپوینت قطعه کامپیوتریjoystick شامل:

  • چوب بازی
  • سوئیچ کلاه
  • اهرمک
  • فناوری کمکی
  • معرفی شرکت Gessmann

 

بخشی ازپاورپوینت قطعه کامپیوتریjoystick:

چوب بازی

Arcade stick یک کنترلر با فرمت بزرگ برای استفاده با کنسول های خانگی یا رایانه است. آنها از پیکربندی چوب و دکمه برخی از کابینت های آرکید استفاده می کنند، مانند کابینت هایی که آرایش چند دکمه ای خاص دارند. برای مثال، طرح‌بندی شش دکمه بازی‌های آرکید Street Fighter II یا Mortal Kombat را نمی‌توان به راحتی در یک جوی‌پد کنسول شبیه‌سازی کرد، بنابراین چوب‌های آرکید خانگی مجاز برای این بازی‌ها برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی ساخته شده‌اند.

سوئیچ کلاه

سوئیچ کلاهی کنترلی روی برخی جوی استیک ها است. همچنین به عنوان سوئیچ POV (نقطه دید) شناخته می شود. این به شخص اجازه می دهد تا در دنیای مجازی خود به اطراف نگاه کند، منوها را مرور کند، و غیره. به عنوان مثال، بسیاری از شبیه سازهای پرواز از آن برای تغییر دیدگاه بازیکن استفاده می کنند،  در حالی که بازی های دیگر گاهی از آن به عنوان جایگزینی برای D-pad استفاده می کنند. گیم‌پدهای رایانه‌ای با هر دو دسته آنالوگ و D-pad معمولاً کدهای اسکن سوئیچ POV را به دومی اختصاص می‌دهند.

اصطلاح کلاه سوئیچ کوتاه شده اصطلاح “سوئیچ کلاه کولی” است که به دلیل ظاهر مشابه هدگیر نامگذاری شده است.

در یک هواپیمای واقعی، سوئیچ کلاه ممکن است مواردی مانند تریم هواکش یا آسانسور را کنترل کند.

فناوری کمکی

جوی‌استیک‌های مخصوصی وجود دارد که جز فناوری‌های کمکی هستند و می‌توانند برای افراد ناتوان جسمی جایگزین ماوس رایانه شود. همچنین برای افراد ناتوان جسمی که در کنترل دست و بازوی خود مشکل دارند استفاده از گوشی‌های هوشمند و لمسی بسیار سخت است. این افراد با کمک یک جوی استیک که با دهان و لب‌ها و بدون کمک دست کنترل می‌شود قادر خواهند بود از گوشی‌های هوشمند استفاده کنند.

دانلود باکس

پاورپوینت قطعه کامپیوتریjoystick

  • پاورپوینت 13 اسلاید
مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...